Dokument

Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Z tego dokumentu dowiesz się w jaki sposób funkcjonuje mój Sklep internetowy. W szczególności dowiesz się jak korzystać ze Sklepu internetowego, kiedy zawieramy Umowę i jakie są moje i Twoje obowiązki z tym związane. Dalej nazywamy go Regulaminem. Regulamin jest jednocześnie regulaminem sprzedaży oraz regulaminem usług elektronicznych.

Pojęcia, które mają specjalne znaczenie, wyjaśniam w tekście Regulaminu oraz w Słowniczku. Wyróżniam je Dużą Literą. Słowniczek znajdziesz na końcu Regulaminu.



 

JA, TY

W tej sekcji znajdziesz informacje o mnie i o tym do kogo adresuje swoje Usługi

 
  1. JA, jestem właścicielem tego Sklepu internetowego.

firma

Magdalena Lelicka

adres

Ul. Tysiąclecia 10/E136,

95-500 Radomsko

NIP

772 229 91 47

telefon

48728555250

adres mejlowy

magda.Lelicka@gmail.com

godziny kontaktu

W sprawach związanych ze Sklepem internetowym kontaktuj się ze mną telefoniczne w godzinach 9 – 15 lub mejlowo.

  1. TY, jesteś Klientem tego Sklepu internetowego.

Klientem Sklepu internetowego jest:

  1. Konsument,

  2. Przedsiębiorca na prawach Konsumenta,

  3. Przedsiębiorca,

który korzysta ze Sklepu.







 

FUNKCJONALNOŚĆ SKLEPU

Z tej sekcji dowiesz się m.in. jak funkcjonuje mój Sklep internetowy i w jaki sposób za to odpowiadam.

 
  1. Funkcjonalność mojego Sklepu internetowego oparta jest na elektronicznych usługach Sklepu. Są to:

    1. Usługa asortymentu Sklepu, dzięki której możesz przeglądać ofertę mojego Sklepu Internetowego,

    2. Usługa Formularza kontaktowego, jest to jedna z opcji, dzięki której możesz skontaktować się ze mną w sprawach Sklepu internetowego,

    3. Usługa Formularza Zamówienia, dzięki której możesz złożyć Zamówienie na Produkty,

    4. Usługa konta, dzięki której możesz założyć konto w moim Sklepie internetowym. Na koncie będę przechowywać Twoje dane jako Klienta oraz historię złożonych Zamówień,

    5. Usługa Newslettera, dzięki której możesz zapisać się do mojego Newslettera. Regulamin Newslettera znajdziesz pod linkiem _______ .

Dalej nazywamy je Elektronicznymi usługami Sklepu.

  1. Z Elektronicznych usług Sklepu korzystasz dobrowolnie i bezpłatnie.

  2. Elektroniczne usługi Sklepu świadczę przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Nie wykluczam jednak możliwości czasowego zawieszenia dostępności lub pełnej funkcjonalności stron internetowych, w szczególności, gdy prowadzę prace techniczne.

  3. Nie odpowiadam za zakłócenia w funkcjonowaniu Sklepu:

    1. które powstaną w wyniku siły wyższej lub niezgodnego z prawem działania osób trzecich lub

    2. jeśli Twoje urządzenie końcowe nie spełnia wymagań technicznych. Patrz pkt. 33. – 35. Regulaminu.

  4. Zobowiązuję się, że na stronach mojego Sklepu internetowego nie umieszczę treści o charakterze bezprawnym.

  5. Elektroniczne usługi Sklepu zareklamujesz mejlem na dane kontaktowe podane w pkt. 1. Regulaminu. W Reklamacji podaj swoje imię i nazwisko, adres do kontaktu oraz rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości. Na Twoją reklamację odpowiem w ciągu 14 dni.



 

ZASADY OGÓLNE

W tej sekcji znajdziesz ogólne informacje dotyczące mojego Sklepu internetowego.

  1. Z ofertą Sklepu internetowego zapoznasz się bez Konta. W ofercie mojego Sklepu internetowego znajdziesz eBooki, Konsultacje oraz bilety na Wydarzenia. Dalej nazywam je Produktem.

  2. Jeśli kupujesz Produkt:

    1. załóż Konto w moim Sklepie internetowym lub

    2. nie zakładaj Konta, ale w Formularzu Zamówienia podaj dane, których potrzebuję do jego realizacji.

  3. W sprawach związanych ze Sklepem internetowym kontaktujemy się z sobą:

    1. pisemnie,

    2. elektronicznie przez Formularz kontaktowy lub mejlem,

    3. telefonicznie.

Dane do kontaktu znajdziesz w pkt. 1. tego Regulaminu.

Formularz kontaktowy znajdziesz na stronie Sklepu internetowego w sekcji Kontakt.

  1. Możesz także skontaktować się ze mną przez moje profile firmowe na Facebooku, Instagramie lub LinkedIn. Jeśli zdecydujesz się na tę formę kontaktu, kliknij w jeden z poniższych linków lub ikon dostępnych na stronie Sklepu internetowego. Wówczas przeglądarka przekieruje Cię na właściwy portal.

    Instagram

    Facebook

    LinkedIn

    1.  

  1. Zasady dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych, również w związku z tym, że pozyskuję od Ciebie dane osobowe przez moje profile firmowe znajdziesz w Polityce Prywatności.

  2. Oświadczam, że wszystkie opinie o Produktach w moim Sklepie internetowym oraz na moich profilach firmowych są opiniami moich Klientów, którzy kupili mój Produkt.

Pamiętaj! Jak zbieram opinie od Klientów? Wysyłam do nich mejla z prośbą, by wystawili opinię na temat moich Produktów. Proszę o to każdego Klienta. Nie musisz odpowiadać na tę prośbę, ale będzie mi niezmiernie miło, jeśli to zrobisz.



 

KONTO

W tej sekcji dowiesz się jak założysz Konto.

 
  1. Usługa Konta w moim Sklepie internetowym jest darmowa. Na Koncie będę przechowywać Twoje dane jako Klienta oraz historię Twoich Zamówień.

  2. Konto założysz w następujący sposób:

    1. Wypełnij Formularz Rejestracji. Podaj swoje dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres mejlowy i kraj.

    2. Ustal hasło.

    3. Następnie otrzymasz mejla, w którym znajdziesz dalsze instrukcje.

  3. Do konta logujesz się przy użyciu adresu mejlowego oraz hasła. Patrz pkt 15.

  4. Konto możesz usunąć w każdej chwili. Wyślij do mnie mejla z taką prośbą. Nie:

  1. musisz podawać przyczyny,

  2. poniesiesz za to żadnych opłat.

 
 

ZAMÓWIENIE

W tej sekcji dowiesz się jak kupić Produkt.

  1. Jeśli chcesz kupić Produkt w moim Sklepie internetowym, złóż Zamówienie.

  2. Z oferty mojego Sklepu internetowego wybierz Produkt. Dodaj go do Koszyka.

  3. Wybierz opcję:

    1. załóż Konto lub

    2. kup Produkt bez Konta.

  4. Jeśli wybierzesz opcję:

    1. z Kontem, zaloguj się na nie. Użyj do tego adresu mejlowego oraz hasła. Patrz pkt 15. Następnie wypełnij Formularz Zamówienia i zaakceptuj Regulamin Sklepu internetowego.

    2. bez Konta, wypełnij Formularz Zamówienia, tj. podaj dane, których potrzebuję do realizacji Twojego Zamówienia bez Konta. Są to: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres mejlowy, kraj, dane do faktury.

  5. Złóż Zamówienie. Zaakceptuj Regulamin Sklepu internetowego. Potwierdź Zamówienie. Zrobisz to, jeśli klikniesz w link, który otrzymasz ode mnie na mejla.

  6. W momencie, gdy akceptujesz Regulamin, zawieramy Umowę. Jest to umowa, którą zawieramy:

    1. na odległość,

    2. w języku polskim.

  7. Wybierz sposób, w jaki zapłacisz za Zamówienie. Opłać zamówienie.

    1. Jeśli zamawiasz mój eBook, link, pod którym możesz go pobrać, otrzymasz mejlem od razu, jak zapłacisz.

    Pamiętaj! Jeśli kupisz eBook i pobierzesz go na swój dysk przed upływem terminu 14 dni od dnia Umowy, stracisz prawo do odstąpienia, gdyż oznacza to, że możesz z niego skorzystać. Patrz pkt. 54. Regulaminu.



    1. Jeśli zamawiasz Konsultację, skontaktuję się z Tobą w ciągu 2 dni od Zamówienia, ustalimy termin Konsultacji. Konsultacja musi odbyć się w ciągu 3 miesięcy od Zamówienia. Jeśli nie skorzystasz z Konsultacji w tym terminie, Konsultacja przepada. Nie zwrócę Ci za to pieniędzy.

    1. Jeśli zamawiasz bilet na Wydarzenie, otrzymasz go mejlem od razu po tym jak zapłacisz.

  8.  



 

CENA

W tej sekcji dowiesz, jak ustalam ceny Produktów.

 
  1. Ceny Produktów podane są w polskich złotych i są cenami brutto.

  2. Zastrzegam sobie prawo do zmiany cen Produktów w Sklepie internetowym. Jednak zmiany te nie mają wpływu na wartość Zamówienia przed datą tej zmiany.

  3. Jeśli organizuję promocje, ich warunki każdorazowo określam w regulaminach promocji, a następnie publikuję w Sklepie internetowym. Co do zasady promocje nie łączą się, chyba że tak ustalę w regulaminie promocji.

  4. Nie dostosowuję cen w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji.

  5. Wyrażasz zgodę na faktury w formie elektronicznej, jak również faktur korygujących i duplikatów w formie elektronicznej. Będę je Tobie przesyłać na adres mejlowy, który podasz przy składaniu Zamówienia.



 

PŁATNOŚĆ

W tej sekcji dowiesz się jak zapłacisz za Zamówienie.

 
  1. Za zamówienie zapłacisz:

    1. przez Przelewy24 lub

    2. przelewem bankowym. Dane do przelewu znajdziesz w mejlu, który otrzymasz po tym jak złożysz Zamówienie.

  2. Jeśli wybierzesz przelew bankowy, zapłać za Zamówienie w ciągu 3 dni od Zamówienia.

 

WYMAGANIA TECHNICZNE

W tej sekcji dowiesz się jakie warunki techniczne są wymagane, żeby mój Sklep internetowy działał prawidłowo na Twoim urządzeniu końcowym.

  1. Sklep internetowy działa prawidłowo, jeśli:

    1. Twoje urządzenie końcowe ma dostęp do sieci internetowej,

    2. zainstalujesz przeglądarkę internetową,

    3. masz aktywne konto mejlowe,

    4. zainstalujesz FlashPlayer,

    5. włączysz obsługę niezbędnych plików cookies.

  2. Warunki techniczne jakie musi spełniać Twoje urządzenie niezbędne do korzystania z zakupionego Produktu, znajdziesz każdorazowo w opisie danego Produktu.

 

WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

W tej sekcji dowiesz się, że Produkty cyfrowe chroni Prawo autorskie.

  1. Produkty cyfrowe w moim Sklepie internetowym są Utworami w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Dalej tę ustawę nazywam Prawem autorskim.

  2. Oświadczam, że przysługują mi prawa autorskie do Produktów.

  3. Ty zobowiązujesz się szanować moje prawa autorskie do Produktów, w szczególności zobowiązujesz się używać Produktów chronionych Prawem autorskim wyłącznie na użytek osobisty, zgodnie z art. 23 Prawa autorskim.

  4. Rozumiesz, że jeśli naruszysz moje prawa autorskie do tych Produktów, w tym m.in. skopiujesz je i bezprawnie rozpowszechnisz, poniesiesz odpowiedzialność karną lub cywilną.

Pamiętaj! Twoja odpowiedzialność wynika z tego Regulaminu i prawa powszechnie obowiązującego.







 

NIEZGODNOŚĆ PRODUKTU Z UMOWĄ. REKLAMACJA

W tej sekcji dowiesz się, jakie są granice mojej odpowiedzialności i co możesz zrobić, jeśli Produkt jest niezgodny z Umową.

  1. Ponoszę odpowiedzialność za niezgodność Produktu z Umową. Przez Produkt niezgodny z umową rozumiem również nienależyte świadczenie usług. Patrz pkt 82. i 83. Regulaminu – definicja legalna Produktu.

  2. Jeśli Produkt jest niezgodny z Umową, zareklamuj go. Musimy przy tym z sobą współpracować.

    Pamiętaj! W przypadku Produktu cyfrowego nasza współpraca polega najpierw na ustaleniu czy niezgodność Produktu cyfrowego wynika z Twojego środowiska cyfrowego. Wybierz do tego środki techniczne, które są dla Ciebie jak najmniej uciążliwe.

  3. Jeśli Produkt jest niezgodny z Umową, możesz ode mnie żądać:

    1. doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową,

    2. wymiany Produktu na nowy lub

    3. obniżenia ceny Produktu.

  4. Możesz też odstąpi

  5. od Umowy. Nie możesz odstąpić od Umowy Produktu z powodu niezgodności z Umową, jeśli niezgodność jest nieistotna.

    Pamiętaj! Zgodnie z prawem domniemywa się, że niezgodność Produktu jest istotna.

  6. Jeśli reklamujesz Produkt cyfrowy, w pierwszej kolejności masz roszczenie o doprowadzenie Produktu cyfrowego do zgodności z Umową.

  7. Muszę to zrobić:

    1. w rozsądnym czasie od Twojego zgłoszenia niezgodności Produktu z Umową,

    2. bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie.

      Pamiętaj! Jeśli Twój sposób będzie:

      • niemożliwy do zrealizowania lub

      • taki, który wygeneruje dla mnie nadmierne koszty,

      mogę odmówić Ci tej rozwiązania reklamacji w ten sposób.

  8. Jeśli:

    1. odmówię Ci doprowadzenia Produktu cyfrowego do zgodności z Umową (patrz pkt 47. Regulaminu) lub

    2. nie zrobię tego w rozsądnym czasie lub wiązałoby się to z nadmiernymi niedogodnościami dla Ciebie (patrz pkt 48. Regulaminu), lub

    3. Produkt cyfrowy nadal jest niezgodny z Umową, mimo że podejmę próby doprowadzenia Produktu cyfrowego do zgodności z Umową, lub

    4. niezgodność Produktu cyfrowego z Umową jest na tyle istotna, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy, bez uprzedniego skorzystania z roszczenia doprowadzenia Produktu cyfrowego do zgodności z Umową, lub

    5. z mojego oświadczenia lub z okoliczności wynika, że nie doprowadzę Produktu cyfrowego do zgodności z Umową,

możesz:

  • żądać obniżenia ceny Produktu cyfrowego lub

  • wymiany na nowy, lub

  • odstąpić od Umowy Produktu cyfrowego.

  1. Moja odpowiedzialność za to, że Produkt jest niezgodny z Umową trwa:

    1. 2 lata od dnia, w którym otrzymasz Produkt cyfrowy,

    2. 2 lata od Wydarzenia

    3. 6 miesięcy od Konsultacji.

  2. Jeśli Produkt dostarczam Ci w sposób ciągły, odpowiadam za to przez okres, w którym go dostarczam.

    Pamiętaj! Zgodnie z prawem domniemywa się, że brak zgodności Produktu z Umową, który ujawnił się przed upływem roku od dnia, w którym dostarczę Ci Produkt cyfrowy, istniał już w tym dniu.

  3. Reklamację zgłoś mejlem lub listem poleconym. Dane adresowe znajdziesz w pkt. 1 tego Regulaminu.

Wzór reklamacji znajdziesz na końcu Regulaminu.

  1. Odpowiem na Twoją reklamację niezwłocznie, ale mam na to 14 dni od dnia, który następuje po dniu, w którym ją prześlesz. W przypadku Produktu innego niż cyfrowy, jeśli nie odpowiem w tym terminie, oznacza to, że zgadzam się z treścią Twojej reklamacji.

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

W tej sekcji wyjaśniam czym jest prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość i jak możesz je zrealizować.

  1. Jeśli w moim Sklepie internetowym kupisz Produkt, od tej Umowy możesz odstąpić. Nie musisz podawać powodu. Masz na to 14 dni od Zamówienia.

    Pamiętaj! Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość to instytucja prawna, która umożliwia Ci podjęcie racjonalnej decyzji w okolicznościach, w których nie możesz obejrzeć Produktu lub go przetestować.

  2. Nie możesz odstąpić od Umowy sprzedaży biletu na Wydarzenie.

    1. Jeśli,

     
     
      1. kupisz Produkt cyfrowy i

    Np. eBook

     
      1. zażądasz, by dostarczyć Ci Produkt cyfrowy przed upływem terminu 14 dni (patrz pkt 54. Regulaminu),

    Np. pobierzesz eBook na swój dysk

    stracisz prawo do odstąpienia od Umowy Produktu cyfrowego.

  3. Jeśli chcesz odstąpić od Umowy, wyślij do nas oświadczenie. Zrób to mejlem lub za pośrednictwem poczty. Dane do kontaktu znajdziesz w pkt. 1.

Wzór odstąpienia od Umowy znajdziesz na końcu tego Regulaminu.

  1. Potwierdzenie tego, że doszło do mnie Twoje oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, wyślę Ci niezwłocznie. Użyję do tego adresu mejlowego, który wskażesz w Zamówieniu.

  2. Jeśli odstąpisz od Umowy, prawo traktuje tę Umowę tak, jakby nigdy nie istniała. Oznacza to, że muszę zwrócić Ci pieniądze. Mam na to 14 dni od dnia, w którym otrzymam Twoje oświadczenie.



 

REGULAMIN

W tej sekcji dowiesz się m.in. od kiedy obowiązuje ten Regulamin, kiedy go zmieniam i jak Cię o tym informuję.

  1. Ten Regulamin obowiązuje od 14 sierpnia 2023 r. .

  2. Zmienię ten Regulamin z ważnych przyczyn, czyli m.in., jeśli zmieni się prawo lub zakres mojej działalności.

  3. O zmianie poinformuję Cię mejlem.

  4. Zmieniony Regulamin obowiązuje po 7 dniach od informacji, którą otrzymasz.

Pamiętaj! W zakresie nieuregulowanym w tym Regulaminie, stosuje się przepisy prawa powszechnie obowiązującego, m.in. Kodeks Cywilny.



 

TWOJE DANE OSOBOWE W SKLEPIE INTERNETOWYM

W tej sekcji dowiesz się, gdzie znajdziesz informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Sklepie internetowym.

  1. Administratorem danych osobowych, które zbieram w Sklepie internetowym jestem ja. Moje dane znajdziesz w pkt. 1 tego Regulaminu.

  2. Szczegółowe zasady dotyczące tego jak przetwarzam Twoje dane osobowe, znajdziesz w Polityce prywatności pod adresem: ______________ .

  3. Zasady dotyczące plików cookies znajdziesz w Polityce plików cookies pod adresem: ______________ .

  1. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez portale Facebook, Instagram, LinkedIn oraz Google znajdziesz pod linkami:

META

LINKEDIN

GOOGLE

   



 

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ DLA KONSUMENTÓW

Ta sekcja dotyczy konsumentów. Dowiesz się z niej jak możemy rozwiązać spór poza sądem.

  1. Możesz zwrócić się:

    1. do stałego polubownego sądu konsumenckiego przy Inspekcji Handlowej lub

    2. do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, lub

    3. po bezpłatną pomoc prawną do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów, lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

  2. Więcej szczegółów znajdziesz na:

    1. http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,

    2. http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php,

    3. http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

 

SŁOWNICZEK

W tej sekcji wyjaśniam trudne pojęcia.

  1. Konsument – osoba fizyczna, która zawiera ze mną umowę w ramach Sklepu internetowego. Przedmiot tej Umowy nie wiąże bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  2. Przedsiębiorca na prawach Konsumentaosoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, która zawiera Umowę z innym przedsiębiorcą bezpośrednio związaną z tą działalnością gospodarczą, ale Umowa ta nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej ujawnionym w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

  3. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która nie jest osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu w ramach działalności gospodarczej, którą prowadzi.

  4. Siła wyższa – definiowana jest jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwe do zapobieżenia (nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom) w szczególności pożary, powodzie, trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, wybuchy epidemii, a także strajki generalne, zamieszki, działania wojenne, akty terrorystyczne, przewroty wojskowe. Również niektóre działania organów władzy państwowej, takie jak blokady granic państwowych czy wprowadzenie zakazów eksportu czy importu.

  5. Sklep internetowy – mój sklep internetowy, który prowadzę pod adresem: https://lelkova.pl/sklep.

  6. Umowa zawarta na odległość – Umowa, którą zawieramy w ramach Sklepu internetowego, bez jednoczesnej naszej fizycznej obecności, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość aż do chwili zawarcia umowy włącznie.

  7. Regulamin – ten regulamin Sklepu. Dokument, który określa zasady działania Sklepu internetowego.

  8. Zamówienie – Twoje oświadczenie woli, które składasz przez Sklep. Zamówienie zmierza bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży.

  9. Konto – Twoje konto w Sklepie internetowym. Gromadzę w nim dane, które podasz oraz informacje o Twoich Zamówieniach.

  10. Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie internetowym, dzięki któremu złożysz Zamówienie. Formularz Zamówienia służy do dookreślenia warunków Umowy, którą zawieramy, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz wybór sposobu dostawy i płatności.

  11. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, który umożliwia utworzenie Konta.

  12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Ciebie Produkty. W Koszyku możesz modyfikować swoje Zamówienie.

  13. Produkt – produkt dostępny w Sklepie internetowym, tj. E-book, Konsultacja lub Bilet na Wydarzenie, które są przedmiotem Umowy między mną Tobą a mną.

  14. Produkt cyfrowy lik lub pliki w formie cyfrowej, w szczególności kursy online, ebooki i inne treści cyfrowe nieutrwalone na trwałym nośniku dostępne w Sklepie internetowym.

  15. Umowa – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Tobą a mną za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług.

Twoje imię i nazwisko

 

Twój adres mejlowy

 

Twój numer telefonu

 

Magdalena Lelicka

Ul. Tysiąclecia 10/E136, 97-500 Radomsko

NIP 772 229 91 47

48728555250

magda.lelicka@gmail.com

Reklamacja z tytułu niezgodności Produktu z Umową

Informacje o Produkcie

Data nabycia Produktu

 

Data stwierdzenia niezgodności z Umową

 

Nazwa Produktu

 

Nr paragonu/faktury

 

Wartość Produktu

 

Nr rachunku bankowego

 

Opis niezgodności z Umową

 
  
 
 

Twoje żądanie – wybierz jedną z opcji:

 

doprowadzenie do zgodności z Umową,

 

obniżenie ceny (proszę zaproponować o ile) ________,

 

składam oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

 

Data, Twój podpis

Klauzula informacyjna dotycząca reklamacji

  1. Ponoszę odpowiedzialność za niezgodność Produktu z Umową. Przez Produkt niezgodny z umową rozumiem również nienależyte świadczenie usług. Patrz pkt 82. i 83. Regulaminu – definicja legalna Produktu.

  2. Jeśli Produkt jest niezgodny z Umową, zareklamuj go. Musimy przy tym z sobą współpracować.

    Pamiętaj! W przypadku Produktu cyfrowego nasza współpraca polega najpierw na ustaleniu czy niezgodność Produktu cyfrowego wynika z Twojego środowiska cyfrowego. Wybierz do tego środki techniczne, które są dla Ciebie jak najmniej uciążliwe.

  3. Jeśli Produkt jest niezgodny z Umową, możesz ode mnie żądać:

    1. doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową,

    2. wymiany Produktu na nowy lub

    3. obniżenia ceny Produktu.

  4. Możesz też odstąpić od Umowy. Nie możesz odstąpić od Umowy Produktu z powodu niezgodności z Umową, jeśli niezgodność jest nieistotna.

    Pamiętaj! Zgodnie z prawem domniemywa się, że niezgodność Produktu jest istotna.

  5. Jeśli reklamujesz Produkt cyfrowy, w pierwszej kolejności masz roszczenie o doprowadzenie Produktu cyfrowego do zgodności z Umową.

  6. Muszę to zrobić:

    1. w rozsądnym czasie od Twojego zgłoszenia niezgodności Produktu z Umową,

    2. bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie.

      Pamiętaj! Jeśli Twój sposób będzie:

      • niemożliwy do zrealizowania lub

      • taki, który wygeneruje dla mnie nadmierne koszty,

      mogę odmówić Ci tej rozwiązania reklamacji w ten sposób.

  7. Jeśli:

    1. odmówię Ci doprowadzenia Produktu cyfrowego do zgodności z Umową (patrz pkt 47. Regulaminu) lub

    2. nie zrobię tego w rozsądnym czasie lub wiązałoby się to z nadmiernymi niedogodnościami dla Ciebie (patrz pkt 48. Regulaminu), lub

    3. Produkt cyfrowy nadal jest niezgodny z Umową, mimo że podejmę próby doprowadzenia Produktu cyfrowego do zgodności z Umową, lub

    4. niezgodność Produktu cyfrowego z Umową jest na tyle istotna, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy, bez uprzedniego skorzystania z roszczenia doprowadzenia Produktu cyfrowego do zgodności z Umową, lub

    5. z mojego oświadczenia lub z okoliczności wynika, że nie doprowadzę Produktu cyfrowego do zgodności z Umową,

możesz:

  • żądać obniżenia ceny Produktu cyfrowego lub

  • wymiany na nowy, lub

  • odstąpić od Umowy Produktu cyfrowego.

  1. Moja odpowiedzialność za to, że Produkt jest niezgodny z Umową trwa:

    1. 2 lata od dnia, w którym otrzymasz Produkt cyfrowy,

    2. 2 lata od Wydarzenia

    3. 6 miesięcy od Konsultacji.

  2. Jeśli Produkt dostarczam Ci w sposób ciągły, odpowiadam za to przez okres, w którym go dostarczam.

    Pamiętaj! Zgodnie z prawem domniemywa się, że brak zgodności Produktu z Umową, który ujawnił się przed upływem roku od dnia, w którym dostarczę Ci Produkt cyfrowy, istniał już w tym dniu.

  3. Reklamację zgłoś mejlem lub listem poleconym. Dane adresowe znajdziesz w pkt. 1 tego Regulaminu.

  4. Odpowiem na Twoją reklamację niezwłocznie, ale mam na to 14 dni od dnia, który następuje po dniu, w którym ją prześlesz. W przypadku Produktu innego niż cyfrowy, jeśli nie odpowiem w tym terminie, oznacza to, że zgadzam się z treścią Twojej reklamacji.



Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

  1. Jestem administratorem Twoich danych osobowych, które podasz w moim Sklepie internetowym.

    firma Magdalena Lelicka

    adres Ul. Krakowska 72, 95-500 Radomsko

    NIP 772 229 91 47

    telefon +48 793 146 666

    mejl Magda.Lelicka@gmail.com

  2. Dane osobowe, które podasz w tym Formularzu przetwarzam tylko w celu obsługi Twojej reklamacji.

  3. W związku z tym możesz żądać:

  1. dostępu do swoich danych,

  2. sprostowania swoich danych,

  3. usunięcia swoich danych,

  4. ograniczenia przetwarzania Twoich danych.

  1. Możesz też złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  2. Twoje Oświadczenie będę przechowywać przez 2 lata. Jest to okres, który uwzględnia jego cel oraz okres, który pozwala nam dochodzić swoich roszczeń w związku z Umową.

  3. Twoje dane mogę przekazać podmiotom zewnętrznym zaangażowanym w obsługę Twojej reklamacj, np. hostingodawcy, jeśli wymaga tego proces.

Pamiętaj! Swoje dane podajesz mi dobrowolnie. Jednocześnie przyjmujesz do wiadomości, że są one niezbędne do Twojej reklamacji.

Szczegółowe zasady dotyczące tego, jak przetwarzam dane osobowe znajdziesz w Polityce prywatności pod linkiem: _________________ .

 

Data, Twój podpis

[wypełniam Ja, Sprzedawca]

Data otrzymania reklamacji

 

Data rozpatrzenia reklamacji

 

Osoba rozpatrująca reklamację

 

Powody decyzji dotyczącej reklamacji

 
 
 
 

Dalsze postępowanie reklamacyjne

 

Twoje imię i nazwisko

 

Twój adres mejlowy

 

Twój numer telefonu

 

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

(dalej „Oświadczenie”)

Oświadczam, że odstępuję od Umowy, którą zawarliśmy przez mój Sklep internetowy w zakresie Produktów, które wskazuję w tabeli poniżej.

lp.

nazwa Produktu

ilość sztuk

data zawarcia Umowy

    
    
    

Podstawa prawna: art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827)

 

Data, Twój podpis

Klauzula informacyjna dotycząca odstąpienia od Umowy zawartej na odległość

  1. Jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta możesz odstąpić od Umowy, którą zawarliśmy przez mój Sklep internetowy. Masz na to 14 dni od zawarcia Umowy. Nie musisz podawać przyczyny.

  2. Jeśli kupisz Produkt cyfrowy i zażądasz, aby Ci go dostarczyć przed upływem tego terminu, utracisz prawo do odstąpienia od Umowy, chyba że nie pobierzesz Produktu cyfrowego na swój dysk lokalny.

  3. Należne Ci płatności zwrócę na Twoje konto w ciągu 14 dni od złożenia Oświadczenia.

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

  1. Jestem administratorem Twoich danych osobowych, które podasz w moim Sklepie internetowym.

    firma Magdalena Lelicka

    adres Ul. Tysiąclecia 10/E136, 95-500 Radomsko

    NIP 772 229 91 47

    Telefon +48 728 555 250

    mejl magda.lelicka@gmail.com

  2. Dane osobowe, które podasz w tym Oświadczeniu przetwarzam tylko w celu jego obsługi.

  3. W związku z tym możesz żądać:

  1. dostępu do swoich danych,

  2. sprostowania swoich danych,

  3. usunięcia swoich danych,

  4. ograniczenia przetwarzania Twoich danych.

  1. Możesz też złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  2. Twoje Oświadczenie będę przechowywać przez 3 lata. Jest to okres, który uwzględnia jego cel oraz okres, który pozwala nam dochodzić swoich roszczeń w związku z Umową.

  3. Twoje dane mogę przekazać podmiotom zewnętrznym zaangażowanym w obsługę Twojego Oświadczenia, np. hostingodawcy, jeśli wymaga tego proces.

Pamiętaj! Swoje dane podajesz mi dobrowolnie. Jednocześnie przyjmujesz do wiadomości, że są one niezbędne do obsługi procesu odstąpienia od Umowy,

Szczegółowe zasady dotyczące tego, jak przetwarzam dane osobowe znajdziesz w Polityce prywatności pod linkiem: _________________ .

 

Data, Twój podpis