Kiedy zlecić komuś prowadzenie profili firmowych w mediach społecznościowych?
Wiosna to drugi po Nowym Roku czas, w którym wszyscy (no prawie wszyscy) robimy plany, również te biznesowe. Dlatego dzisiaj weźmiemy „na tapetę” temat: Kiedy warto zacząć delegować zadania w swojej firmie i zlecić komuś np. prowadzenie profili w mediach społecznościowych.
Powiem Wam, kiedy zdecydowali się na to moi obecni klienci!
- 99% moich klientów oddała mi pod opiekę swoje social media z jednej bardzo prostej przyczyny – BRAKU CZASU. Bardzo trudno jest skutecznie i systematycznie prowadzić marketing w mediach społecznościowych i poświęcać jednocześnie czas na bieżące zadania we własnej firmie i dbanie o jej rozwój. To proste, prawda?
- Pozostała część klientów nie tyle nie ma czasu na samo prowadzenie profili, ale przede wszystkim nie ma czasu na naukę i śledzenie tego, co się w świecie social mediów zmienia. A zmienia się bardzo często i nawet osobie, która ma z tym styczność na co dzień, trudno jest nadążyć.
- Trzecia grupa to ta, która pomimo dużych wysiłków wkładanych w prowadzenie profili, nie widzi efektów.
Pamiętaj, że masz prawo zadawać pytania przed rozpoczęciem takiej współpracy. Masz prawo poprosić o portfolio takiej firmy lub osoby, w przypadku, jeśli rozważasz skorzystanie z usług freelancera. Pamiętaj też o tym, żeby odpowiednio zabezpieczyć siebie (podpisz umowę współpracy) i swoje profile zanim oddasz je pod czyjąś opiekę.
Jeśli masz jakieś pytania związane z tym tematem, zostaw dla mnie komentarz pod tym wpisem albo wyślij do mnie wiadomość.